Sąlygos ir taisyklės

Prašome įsitikinti, kad perskaitėte ir supratote kokios yra mūsų parduotuvės sąlygos ir taisyklės.

1. Užsakymo patvirtinimas

1.1. Vos tik užsakymas yra sėkmingai atliktas, išsiunčiamas tai patvirtinantis elektroninis laiškas. Labai svarbu, kad pateiktumėte teisingą elektroninio pašto adresą. Jūs esate atsakingas už tai, kad įvedėte pilna ir teisingą pristatymo adresą. Jeigu negavote elektroninio laiško, kad užsakymas vykdomas, prašome susisiekti telefonu +370 6269 9389 arba info@boutiquecoffee.lt 

2. Apmokėjimo būdai

2.1. „Boutique Coffee“ el. parduotuvėje užsakymai priimami bankiniu pavedimu arba alternatyviosiomis mokėjimo sistemomis (Lietuvos paštas, „Perlo” terminalai, „Maxima” ir kt.)

3. Kaina

3.1. Į visų produktų skiltyje rodomą kainą pristatymo išlaidos nėra įskaičiuotos. Pristatymo išlaidos nurodomos pirkimo lange, klientui pačiam pasirinkus pristatymo būdą.

3.2. „Boutique Coffee“ produktai siunčiami tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

4. Pristatymas

4.1. Prekes, kurias įsigysite „Boutique Coffee“ el. parduotuvėje, pristatys mūsų patvirtinti partneriai „Lietuvos paštas“ (UAB „Baltic Post“ / „LP Express“).

4.2. Įprastai siuntos yra pristatomos per 2–3 darbo dienas. Užsisakius prekę šventės dieną arba po 15 val. pristatymas nusikelia diena vėliau.

4.3. Klientas, patvirtindamas užsakymą patvirtina, apie savo buvimą užsakyme pateiktu adresu arba ten palikti įgaliotą asmenį, kuris priims prekę.

5. Grąžinimas ir pakeitimas

5.1. Visi pirkėjai turi teisę grąžinti arba pasikeisti prekes per 14 dienų nuo datos, kai atlikote užsakymą. Ši teisė galioja tik tada, kai „Boutique Coffee“ informavote šiam terminui nepasibaigus ir produkto prekinė išvaizda bei įpakavimas yra nepakitę.

5.2. Norint informuoti dėl grąžinimo ar pakeitimo, prašome nurodyti savo užsakymo nr elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

5.3. Grąžinant prekes pašto išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas iki tol, kol siunta mus pasieks, todėl rekomenduojame siųsti registruotą siunta. Pinigų grąžinimas atliekamas tuo pačiu būdu, kaip ir buvo atliktas užsakymas. „Boutique Coffee“ pasilieka teisę atmesti grąžinimo arba pakeitimo prašymą, jei neatitinkamos bent viena iš nurodytų sąlygų.

5.4. Boutique Coffee prisiima atsakomybę tik už tuos produktas, kurie yra pirkti Boutiquecoffee.lt svetainėje arba mūsų facebook puslapyje.

5.5. Garantija galioja 14 dienų nuo pirkimo datos. Garantija galioja gamybos brokui, ne normaliam produkto nusidėvėjimui. Garantija negalioja, jei produktas buvo netinkamai naudojama arba sugadinta dėl kažkokio įvykio.

5.6. Susisiekite su „Boutique Coffee“ administracija, jei radote pažeidimų. Susisiekdami nurodykite savo vardą, pavardę, adresą, užsakymo numerį, bei detalų aprašymą su nuotraukomis apie produkto pažeidimą.

5.7. Susiekite nemokamu kontaktiniu telefonu +370 6269 9389 arba elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

6. Negauta siunta

6.1. Jeigu negavote siuntos, kaip įmanoma greičiau susisiekite su „Boutique Coffee“ administracija. Susisiekdami nurodykite savo vardą, pavardę, adresą, užsakymo numerį, bei detalų aprašymą apie susiklosčiusią situaciją. Jūs esate atsakingas už tai, kad būtų nurodytas tikslus ir pilnas pristatymo adresas.

6.2. Susiekite nemokamu kontaktiniu telefonu +370 6269 9389 arba elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

7. Intelektinė nuosavybė

7.1. Visa intelektinė puslapio nuosavybė priklauso „Boutique Coffee“. Bet koks puslapio arba jo turinio naudojimas kitur yra draudžiamas.

8. Privatumo politika

8.1. Pirkdami boutiquecoffee.lt internetinėje parduotuvėje, jūs patikite mums savo informaciją. Ši privatumo politika skirta tam, kad suprastumėte kokios informacijos mes prašome, kodėl tai darome ir kur ji naudojama. Pageidaujame susipažinti su ja dėl jūsų pačių saugumo ir savo teisių žinojimo.

8.2. Jūsų informacija gaunama atliekant užsakymą arba registruojantis gauti naujienlaiškius. Ši informaciją sudaro vardas, pavardė, adresas, miestas, pašto kodas, elektronio pašto adresas ir telefono numeris. Visus apmokėjimus apdoroja sertifikuotos finansinės institucijos. Mes nesaugome ir neturime priėjimo prie jokios finansinės informacijos.

8.3. Mes gerbiame jūsų privatumą, saugome jūsų informaciją ir stengiamės užtikrinti malonų bei saugų internetinį apsipirkinėjimą. Mes niekada nesidaliname savo klientų informacija su trečiosiomis šalimis. Naudojame slapukus, kad pasiūlytume kuo geresnę ir individualesnę apsipirkimo patirtį. Jei turite klausimų dėl privatumo politikos, kreipkitės info@boutiquecoffee.lt

9. Slapukai

9.1. Parduotuvės slapukai leidžia naršyti mūsų tinklapyje ir naudotis jo funkcijomis, pavyzdžiui, „Įdėti produktą į krepšelį“.

9.2. Parduotuvės analitiniai slapukai – jie leidžia mums įvertinti ir išanalizuoti, kaip klientai naudojasi svetaine, kad galėtume pagerinti jos veikimą ir apsipirkimo patirtį.

9.3. Pirkėjų parinktis įsimenantys slapukai – Jums naršant ar perkant mūsų parduotuvėje, šie slapukai įsimins Jūsų parinktis. Taip mes galime užtikrinti kuo sklandesnį pirkimo procesą, labiau pritaikytą prie Jūsų poreikių.

9.4. Tiksliniai arba reklaminiai slapukai – šie slapukai naudojami Jums pritaikytiems reklaminiams skelbimams pateikti. Jie taip pat apriboja reklamas, kad jas matytumėte tik tam tikrą skaičių kartų, ir padeda įvertinti mūsų reklaminių kampanijų efektyvumą.

0