fbpx

Atsiskaitymas ir pristatymas

1. Užsakymo patvirtinimas

1.1. Vos tik užsakymas yra sėkmingai atliktas, išsiunčiamas tai patvirtinantis elektroninis laiškas. Labai svarbu, kad pateiktumėte teisingą elektroninio pašto adresą. Jūs esate atsakingas už tai, kad įvedėte pilną ir teisingą pristatymo adresą. Jeigu negavote elektroninio laiško, kad užsakymas vykdomas, prašome susisiekti telefonu +370 6269 9389 arba info@boutiquecoffee.lt 

2. Apmokėjimo būdai

2.1. „Boutique Coffee“ el. parduotuvėje užsakymai priimami bankiniu pavedimu arba alternatyviosiomis mokėjimo sistemomis (Lietuvos paštas, „Perlo” terminalai, „Maxima” ir kt.)

 

 

3. Kaina

3.1. Į visų produktų skiltyje rodomą kainą pristatymo išlaidos nėra įskaičiuotos. Pristatymo išlaidos nurodomos pirkimo lange, klientui pačiam pasirinkus pristatymo būdą.

3.2. „Boutique Coffee“ produktai siunčiami tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

4. Pristatymas

4.1. Prekes, kurias įsigysite „Boutique Coffee“ el. parduotuvėje, pristatys mūsų patvirtinti partneriai „Lietuvos paštas“ (UAB „Baltic Post“ / „LP Express“).

lietuvos pastas

lietuvos pastas express

 

4.2. Įprastai siuntos yra pristatomos per 1–2 darbo dienas.

4.3. Klientas, patvirtindamas užsakymą patvirtina, apie savo buvimą užsakyme pateiktu adresu arba ten palikti įgaliotą asmenį, kuris priims prekę.

5. Grąžinimas ir pakeitimas

5.1. Visi pirkėjai turi teisę grąžinti arba pasikeisti prekes per 14 dienų nuo datos, kai atlikote užsakymą. Ši teisė galioja tik tada, kai „Boutique Coffee“ informavote šiam terminui nepasibaigus ir produkto prekinė išvaizda bei įpakavimas yra nepakitę.

5.2. Norint informuoti dėl grąžinimo ar pakeitimo, prašome nurodyti savo užsakymo nr elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

5.3. Grąžinant prekes pašto išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas iki tol, kol siunta mus pasieks, todėl rekomenduojame siųsti registruotą siunta. Pinigų grąžinimas atliekamas tuo pačiu būdu, kaip ir buvo atliktas užsakymas. „Boutique Coffee“ pasilieka teisę atmesti grąžinimo arba pakeitimo prašymą, jei neatitinkamos bent viena iš nurodytų sąlygų.

5.4. Boutique Coffee prisiima atsakomybę tik už tuos produktas, kurie yra pirkti Boutiquecoffee.lt svetainėje arba mūsų facebook puslapyje.

5.5. Garantija galioja 14 dienų nuo pirkimo datos. Garantija galioja gamybos brokui, ne normaliam produkto nusidėvėjimui. Garantija negalioja, jei produktas buvo netinkamai naudojama arba sugadinta dėl kažkokio įvykio.

5.6. Susisiekite su „Boutique Coffee“ administracija, jei radote pažeidimų. Susisiekdami nurodykite savo vardą, pavardę, adresą, užsakymo numerį, bei detalų aprašymą su nuotraukomis apie produkto pažeidimą.

5.7. Susiekite nemokamu kontaktiniu telefonu +370 6269 9389 arba elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

6. Negauta siunta

6.1. Jeigu negavote siuntos, kaip įmanoma greičiau susisiekite su „Boutique Coffee“ administracija. Susisiekdami nurodykite savo vardą, pavardę, adresą, užsakymo numerį, bei detalų aprašymą apie susiklosčiusią situaciją. Jūs esate atsakingas už tai, kad būtų nurodytas tikslus ir pilnas pristatymo adresas.

6.2. Susiekite nemokamu kontaktiniu telefonu +370 6269 9389 arba elektroniniu paštu info@boutiquecoffee.lt

0
    0
    Jūsų krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę